Min dag

När Lina ringde imorse låg jag i sängen och nästan sov, ni vet sådär skönt mitt i mellan. Klockan var nog över tio och jag kände mig stel och fortfarande trött. Hon hade kommit på att idag var en perfekt dag att åka på fiskbufferestaurangen. Jag kände att det var en lagom aktivitet för mim kropp och själ så vi bokade det. Men först behövde jag gå av mig lite seghet i kroppen så Baltazar och jag gick en timme i ösregn varvat med nästan sol. När vi kom hem kom mamma och pappa och hämtade hundarna. Så duschade jag å sen åkte vi.

Det var super gott!! Lax, sillar och röror! perfekt mat som man blir skönt mätt av.

Sen var vi på E-center och på katthemmet och hälsade på kattungarna innan vi plockade upp Viktors mamma vid tåget och åkte mot Växbo och hundarna. Nu har jag precis kommit hem efter att jag var iväg och tankade bilen inför morgondagens rejs. Det är mycket att hinna med nu och därför var det sjukt skönt med en dag som idag med bara en massa avslappning! Nu är dagen liksom slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0