Ny sadel

Jag har köpt mig en sadel! En "fusk" sadel som är så mjuk att jag aldrig vill hoppa av. Jag har tänk köpa en sadel men det har inte blitt av för jag har inte vetat hur allting ska bli. Men jag har fått ont i rumpan typ varje gång jag har ridit en vanlig runda den senaste tiden och sadeln jag hade låg inte bra på Winston utan paddar. Så jag sökte mig en ny och hittade en syntetvariant som jag fick plats i och som ligger bra på Winston.
 
Det var dock sjukt svårt att rida likadant i denna. Jag får en annan sits och så är den ju mer stum. jag kan inte glida i den eftersom det är som tyg i sitsen. Jag kommer vänja mig men nu ett tag hoppas jag att Winston håller sig lugn och snäll så att jag inte trillar av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0