Stallet

Winston ska vara bättre i benet nu och jag hoppas verkligen att han känner sig pigg. Igår när jag kom hem från Stockholm stannade jag i stallet för att rida en sväng men hästarna var längst ut på holmen så jag struntade i att släpa in honom. Gick och pratade med grisarna istället. Var så trött så jag kände att även om jag inte skulle ut med Winston så behövde jag lite frisk luft innan jag fortsatte köra bilen. Läskigt när man känner sig så trött att man nästan nickar till.
Imorgon ska jag iaf rida en sväng med min bjässe och som jag längtar!! Jag var bara borta från honom i två dagar men jisses så långt det känns. Baltazar har ju hela tiden någon hos sig så han har det ju toppen bra men en häst är det ju lite annorlunda med även om Lina har tittat till honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0