Uppe i det blå

Jag har kommit på en brilljant "lösning" på min stiltje med kost och träning. Jag hoppas att jag tycker att det är precis lika perfekt när jag börjat. Det är ett program med "Herbalife", dock är träffarna i Järvsö. Jag har ingen koll alls på Herbalife men jag tänker att jag kan prova allt en gång. Tror dock att det är en himla massa kolhydrater och läskiga drycker. Men jag känner att jag verkligen vill ha 4 veckors intensiv träning. Lite coachning och en kroppscanning. Jag vill så gärna vända min dåligt gående spiral och det här verkar fasiken vara det bästa sättet. Jag tänker att jag kan skippa dryckerna och bara använda coachningen och träningen men jag vet inte hur det fungerar i verkligheten. Ska på infomöte nästa vecka!
 
Varför jag tror att det kommer fungera:
* 4 veckor - det hinner bli en vana, förändra tankar.
* Träffar 2 gånger per vecka - alldeles lagom för att jag ska hinna med.
* Grupptryck - jag vill inte vara sämst och pepp är alltid bra i grupp.
* Tidsbegränsat - Jag gillar att ha en slutpunkt för då kan jag ha total fokus.
 
8 km prommis med Ballen idag på 1 timme och 13 minuter, SNABBT!!
Varför jag skriver om detta redan nu är för att jag tänkte fråga er, ja du vem som helst som är här inne och läser och DU vill haka på?! Det vore så roligt om vi var flera som fick uppnå våra mål och träna ihop. Peppa och tagga och samåka:P! Hör av dig på min mail [email protected] så skickar jag informationen om hur du anmäler dig i samma grupp som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0