Helt perfekt lördag

Vaknade i bra tid och saknade Baltazars överlyckliga skuttande i sängen när han inser att jag är vaken. Insåg istället att han har det toppen där han är och att jag har en fullbokad dag framför mig. Började fixa med maten till kvällen och snodde ihop en ljuvligt god Pannacotta med saffran! Sen var klockan 12 och jag åkte till stallet där jag var alldeles förlänge. Vi fotade jättefina kort ute på åkern med Winston och Dansa. Sen rakade vi Winston. Så mockade jag och sen red vi en kortare helt perfekt sväng till Timmerhuset i Hårga.
 
Sen skyndade jag mig hem och fixade klart allting till middagen. Vi hade nämligen en hemligt Babyshower för Johanna och bebisen i magen. Blev en mysig kväll och en lycklig Johanna!
 
Tårtan kvällen till ära :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0