Julafton

God Jul alla ni som har klickat er in under julen. Jag har lite mobil och datapaus under några dagar men känner att jag bara vill gå in och önska God Jul. Jag har ätit så himla mycket gott idag och haft mysigt med hela familjen. Vi har som vanligt haft Julfrukost hemma hos mamma och pappa med hela pappas sidan av släkten, efter det åkte jag och Johan till stallet och gav hästarna morötter och bröd och massa pussar, kvällen har vi spenderat i mormor och morfars gamla hus precis som vanligt men det kändes ändå helt nytt. Jag har fått så himla många paket och är galet nöjd och glad i sinnet efter denna dag!




 
Hoppas att du har haft en lika fin och härlig dag som oss!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

God jul! Vilka härliga bilder :)

2014-12-26 @ 21:34:04
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0