Lördag

Dagarna är helt virriga nu vid julen. Känns som att det är vardag idag och att vi har haft helg i typ en vecka. Är så himla glad idag. Har längtat hela dagen till Lina ska sluta så att vi kan åka mot stallen. Under tiden har jag hälsat på Sofia och barnen hos Pia och Kent. Pratat starta eget företag med Helena. Hälsat på E med familj och bytt julklappar där. Nu är jag hem en sväng för att byta om till alla de varmaste kläderna jag har och så¨har jag dragit på mig mina vinterridstövlar som jag aldrig använder eftersom de är så jobbiga att få på. Men nu är dom på och vi är redo för att åka till stallen så snart Lina är klar. Ska nog förbi Horsebarn en sväng också.
 
Saknar alla katterna här hemma. Men så fort det blir lite varmare kommer åtminstonde Katten hem igen. Det bästa är att jag nu kan ha ljus tända här hemma i lägenheten. Mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0