My lord

Jag har ju vart osams med min dator av och till i flera månader. Idag först kollade jag upp vad det är som drar så inihelvete mycket minne att datorn lägger ner eller varnar om LITE LEDIGT MINNE hela tiden. Så ser jag att det är något antivirus program som drar typ halva mitt RAM minne. Jag har inte ens ett antivirus program. Men detta är tydligen något som ligger på datorn från start och som sedan ligger latent under ytan och drar ner min dator i skiten. Nu är det avinstallerat. Tidigare har mitt minne legat på 90-97% använt och nu ligger det på 20-40 %.
 
Jag hoppas verkligen att det här har löst hela problemet och att min dator får bo kvar hos mig. För den har vart påväg ut genom balkongen några gånger under dessa månader. Tekniska saker som inte fungerar är inte my cup of joy.
 

Kommentarer
Postat av: lina

Vad måste du bli bättre på? Jag fattar inte.

2014-12-12 @ 08:21:19
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0