Söndag

Denna dag slutade rätt bra ändå. Jag har sedan jag kom hem från utbildningen strukturerat upp lite i min vardag. Jag sover ju skitdåligt så jag behöver verkligen hitta någon ordning för att lösa det. Känns som att det är på söndagarna jag har mest panik över att jag inte har något jobb. Men jag har kommit på en idé nu, ska bara försöka få med pappa på tåget också. Det jag allra allra helst vill jobba med är mat och fix tex catering till fester/bröllop eller med psykiskt sjuka eller handikappade. Jag skulle också kunna tänka mig att jobba inom Tjejjouren. Så allt detta är faktiskt ett stort framsteg för mig, att veta VAD jag VILL göra. Så nu ska jag bara få DET att hända.
 
Ikväll när jag kom hem insåg jag att det var en vecka kvar till Linas uppsittning på Dansa efter vilan. Gick in på Facebook och klickade in på meddelanden som typ varje kväll varje dag. Skrev "Wiiie Lina det är mindre än en vecka kvar tills du har suttit på Dansas rygg igen!!!" och det går inte. Det står något om att det inte går att skicka med röd skrikande text, jag provar igen och igen och igen och igen och igen och typ 20 gånger till. Provar att skicka till andra och det funkar. Uppdaterar sidan, loggar in och ut, skriver och skickar och NEJ det går inte. Får panik och tänker att hon kanske blitt arg på något och blockat mig. Vad fan ska man tro liksom haha.. Lina är inte den personen som blir så arg så det var en dum tanke men vad skulle det annars kunna vara. Jag fick alldeles ont i magen. Så jag ringer såklart Lina helt upprymd och frågar vad det är för fel och hon förstår såklart ingenting haha och bara "nej men jag har inte gjort något". Nu funkar det igen och det är en lättnad. Ja just det det jag ville skriva var alltså att det är mindre än en vecka kvar tills Dansa är back in the game!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0