Taggad

Känner mig på banan igen. Ja ni vet det går upp och ner i mitt liv och mående på en sekund. Känns skönt att leva i det just nu och inte förneka det och pretend att allting är som vanligt. Det är tankarna som måste ändras för att mitt mående ska ändras i längden. 
 
Jag mockade bara två boxar i stallet idag och kände först att jag borde mocka alla för att jag vill röra mig mer och för att det skulle bli klart. Men min handled är inne i en jävlig period och bråkar med mig. Så jag valde därför att känna mig glad och nöjd med att ha fixat stallet och mockat två boxar.
 
Ikväll var det FC träning och jag kände att min kropp är inte alls på topp och det är mycket övningar som kräver en normal handled. Men jag åkte dit och gjorde alternativa övningar. Nu känner jag mig väldigt nöjd med att jag tränade! Good for me!
 
Jag vet att självkänslan inte kommer ifrån vad jag gör och inte gör. Men att tänka positivt och känna mig nöjd med vad jag gör och inte klanka ner på mig för att jag inte gör det som jag faktiskt inte borde men vill kan aldrig skada.
 

Kommentarer
Postat av: lina

Åh vad glad jag blir över det!! ♡

2014-12-10 @ 14:19:19
URL: http://olina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0