Tisdag

Jag är så jälva lycklig! När jag får massa småsaker som stör mig så kan jag lätt gå ner mig lite för mycket i det. Men eftersom jag just nu jobbar med mig själv så tog jag tag i flera saker igår och idag känns det bättre. Men kan ni förstå hur småsaker kan få mig att reagera istället för att agera? Jag är lite lost där. Som nu tex har jag oroat mig för
* att jag inte ska få ur en brodd i Winstons sko(det skulle innebära massa kostnader och krångel)
* att Baltazar skulle vara farligt sjuk.
* att orka köpa och hitta julklappar.
* att jag måste ta Baltazar till veterinären. 
* att bilen har slut på spolarvätska.
* att Winston kommer tappa en sko som skramlar lite.
 
Nu är julklapparna köpta, Baltazar är kollad och går nu på medicin(kostade mycket men nu är det gjort), Spolarvätska köpt och påfylld och jag lyckades få ut den där jävla minibrodden ur skon!!
Blev en tömkörningstur idag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vilken härlig bild!!! Han är så himla fin! Precis som du <3 Jag hoppas vi kan ses snart. Lill-Hanna längtar tills hon kan använda den fina jackan hon fick av dig :) Superfin verkligen! Hoppas du kommer ur din svacka snart. Jag tror man får såna ibland för att man ska bli påmind över hur bra man har det så man kan njuta mera av det! Puss å kram vännen. Önskar vi bodde närmare så man kunde kika över en snabbis like old times

2014-12-10 @ 00:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0