10 timmar sömn

Jag vaknade klockan 11 idag. Det är väldigt sent för att vara mig. Min kropp kanske behövde lite extra sömn för att orka bli frisk. Känner mig inte trött och det brukar jag göra någon timme innan jag vaknat till riktigt. Johan kommer strax och hämtar upp Baltazar så att han får vara i Växbo och busa runt istället för i stallet med oss.
 
Ska rida till E med Lina och Dansa idag igen. Ska bli riktigt roligt och jag hoppas Winston är på toppen humör lika som sist. Hoppas Dansa är snäll. Först ska vi dock hälsa på Linas farmor en stund. Ikväll ska jag göra smörgåstårtor till Johans 25års fika imorgon. E ska med och Lina tänkte jag också försöka dra med. Är det Melodifestivalen ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0