Babbel

Imorgon är jag ledig från jobb. Känns extremt lyxigt! Ska passa på att söka de jobb jag "samlat ihop", rida och sen tänkte jag försöka få en tid så jag kan skaffa nya linser. Tycker att det är irriterande dyrt och krångligt att skaffa nya linser men jag har inte gjort en kontroll på säkert 3-4 år utan bara köpt linser på nätet. Så nu måste det bli lite ordning. Använder ni linser? Dag, månad, dygnet runt sort?
 
En för mig okänd tjej på jobbet sa idag "Å vi ska på samma fest i helgen!". Jag börjar med typ "Öööh" och tänker "Jag, fest?!". Mitt huvud är lite trött just nu. Hon lär ju tänka att jag är världens otrevligaste människa. Eller så tänker hon att jag går på fester jämt så att helgens partaj inte är något speciellt. Faan jag hatar att ha dålig koll.
 
Jag är verkligen så himla glad i livet just nu. Mamma ringde ikväll och frågade om något var fel och jag kunde helt ärligt och lättad säga att "Nej det är ingenting som tynger mig just nu, inte ett uns!!". Hur skönt är inte det? Jag kan knappt fatta det själv. Det är därför jag tar tag i mindre roliga saker som jag länge skjutit upp på grund av att jag inte ens orkat brytt mig om dessa småsaker. Livet är bra, jag får passa på att njuta!!
 
Hoppar PH ikväll och tänkte titta på alla avsnitt imorgon. En lång slapp morgon i soffan?! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0