Bra val

Jag har precis kommit hem från ett bra möte. De flesta val jag gör i livet är väldigt bra. Ikväll känner jag mig nöjd med mig själv. Jag kämpar och sliter ganska mycket för de mindre lyckosamma i livet och det är jag stolt över.

Just nu har jag en liten paus i jobblivet. Vet inte vad jag ska eller vill göra men känner att att jobba med barn kan vara bland det bästa som finns även om jag inte tänker utbilda mig och jobba såhär hela livet. Jag hoppas jag aldrig kommer att bli en sån som gnäller på mitt jobb men ändå stannar och gör ett lite sämre jobb än jag borde.

Att acceptera tillvaron är ganska skönt. Jag ska vila lite i det någon vecka nu. Jag har mina dagar fullproppade med saker jag valt av en eller annan anledning. Känner mig jävligt nöjd med mina val i livet ikväll även om jag inte lever det livet jag förhoppningsvis lever om ett år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0