Fullproppat

Mina dagar känns alldeles för korta. Att jobba såhär är verkligen inte min grej. Kanske att man vänjer sig? Just nu känns det dock helt sjukt tidskrävande. Denna vecka blir ett pyssel att få ihop med jobb, hund, häst och livet i övrigt.
 
Inatt sov jag så himlans dåligt och var så trött imorse. Väl på jobbet så rullar det på och jag var på en ny avdelning med typ 20 nya barn att lära mig namnen på. När jag väl har lärt mig vad de heter inomhus så går vi ut och de har helt nya kläder och jag tappar hälften av namnen. Men i slutet av dagen skulle jag nog ha kunnat peka ut alla de små barnen med rätt namn. Att lära mig namnen är mitt prio 1 för jag kan inte jobba utan att veta vad barnen heter.
 
Efter jobbet åkte jag direkt till syrran och sen vidare på möte i två timmar. Var ett himlans roligt möte med mycket hoppande ämnen. Sen ramlade vi dock in på mitt gamla jobb och jag får en klump i magen och blir riktigt ledsen då jag tänker på det. Faan alltså. Nu sitter jag hemma i soffan och är riktigt trött så en tandborstning coh sen sängen blir det för mig.
 
Imorgon jobbar jag hela dagen innan jag ska till stallet en sväng och pussa på hästen. Lina skötte hästarna idag. Om jag hinner kanske jag rider en sväng. Kvällen kommer spenderas framför datorn med ett av mina "hemliga" uppdrag. Torsdagens plan är en ridtur oavsätt om jag jobbar eller ej för då har jag ändå tid. Fredag och framåt är ganska oplanerade..

Kommentarer
Postat av: Kina

Tack för ett bra möte, känner lugn och trygg inför den 22:a.

Krampåre

Svar: Men vad skönt att du känner dig lugn :)! Det borde du göra för det kommer bli så bra :)!
Hanna

2014-02-05 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0