Gårdagen

Jag hinner ingenting med ett sånt här jobb. Jag älskar att jobba, trivs så himlans bra men va fan när ska man hinna leva? Igår började jag kvart i åtta och slutade kvart i fyra. Helt ok arbetsdag så jag hann till stallet och pyssla i någon timme innan jag åkte på ett Kettlebells pass med Johanna, Emma och Camilla. Då var klockan 20.
 
Så åkte jag förbi Lina en sväng(typ en timme) innan jag kom hem och lagade matlådor och klockan 22 var jag ganska trött. Eller insikten om att jag skulle upp och jobba även idag gjorde sig påmind och jag tog en dusch och hoppade i säng men somnade inte före tolv ändå.
 
Min hund har jag liksom inte träffat på 10 dagar och det sliter sönder mitt mattehjärta. Tur att han har det toppen där han är men jag då?!. Nej fy tusan vad jag vill ha andra arbetstider. Jag hoppas jag får det jobb jag vill ha framöver.. Jag vet vilken chef jag vill ha haha.
Tänk va härligt med sommar snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0