Kärlek

Idag svämmar Facebook över av kärlek mellan vänner, kärleks par och familjemedlemmar. Jag brukar inte vara mycket för dessa dagar men idag har jag känt att det finns ingenting dåligt med att vara lite extra kärleksfull. Det borde vi vara mot varandra mycket oftare än en dag per år. Jag har blitt en mycket mer kärleksfull människa de senaste åren men jag har alltid fått mycket kärlek av mina nära och kära. Jag vet dock att det finns människor som idag sitter och rullar Facebookstatusar och som käner sig ensamma och inte lika omtyckta, det gör ont i mitt hjärta.
 
Jag har vart i stallet som vanligt och pussat lite extra på våra fina hästar. Winston fick ett NH pass vid Vithebre, provade att ha honom lös för första gången. Han skötte sig såklart strålande! Tiden i stallet idag var välbehövlig och vilken skitdag man än har så kommer man gladare och mer harmonisk därifrån.
 
Efter en lång dusch och massa mys med Baltazar på golvet satte jag mig i bilen och nu kom jag precis hem igen. Har haft en riktigt bra kväll och det hoppas jag att ni har haft med! Att åka bil är ju bland det bästa som finns och just nu när jag fått ny stereo/radio/musik spelare i bilen så älskar jag det ännu mer. Skulle kunna sitta i bilen i flera timmar. En tur till Stockholm lockar mer än någonsin faktiskt. En av de låtarna som går runt runt i min bil just nu är Cocaine med Nomy..

Kommentarer
Postat av: Nina

Gahh sjukt bra låt, satte sig som klister i hjärnan..

Svar: Jag vet ;)
Hanna

2014-02-16 @ 01:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0