Lööördag

Känner mig lite taggad på helg idag. Har varit på riktigt bra humör från att jag vaknade. Dock drogs det ju ner lite då jag red men innan mös jag, Baltazar och Winston ute i solen och hade värsta härliga uppladdningen tillsammans. Har fått det lite finare här hemma också. Ska försöka hinna blogga lite före och efter, gjorde om lite igår och är såå nöjd.
 
Nu har jag precis hoppat ur duschen, rotat igenom alla mina kläder och hittat det jag ska ha på mig ikväll(det är inte det jag har på mig på bilden och just nu). Strax åker vi mot Växbo och en kväll med massa fina människor. Jag ska "jobba" med serveringen och i baren, Love it!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Kina

Tusen tack för all hjälp igår, ni super duktiga
!

Svar: :)
Hanna

2014-02-23 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0