Pyssel

Jag har verkligen kommit in i pysselmood. Nu har jag hittat flera tavlor som jag ska ha upp i lägenheten. Tänkte att jag ska knäppa lite kort på vad jag köpt och hur det blev när det är klart. Idag har jag hittat två större typ canvas tavlor fast lite stabilare som jag ska göra mina fotocollage tavlor av. Även hittat ett ganska enkelt men ändå liite speciellt tyg som jag ska ha bakom alla foton. Åhh jag längtar tills det blir klart.
 
Har även hittat en jättefin tavla till sovrummet, måste bara skaffa en ram. Sen hittade jag ett tyg jag skulle vilja ha på den stora tavlan jag köpte häromdagen. Tyvärr var tyget inte till salu. Det enda tyget i hela affärn som inte var till salu. Jag knäppte kort på det..
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ser ut som Josef Frank tyg (eller kopia?) sök på google så får du nog tag på tyget.

Svar: Har inte hittat just det här men massor med andra :D! Tack!
Hanna

2014-02-26 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0