Skadeglädje..

.. är den enda sanna glädjen?! Det finns inget roligare än när folk ramlar. Det är det absolut roligaste jag vet. Jag kan inte hålla mig för skratt och det är såå elakt. Alltså jag börjar skratta nu när jag tänker på det.
 
Okej vi tar det från början. Jag hade planerat en härlig promenad med E i mörkret runt Ren ikväll. Det finns så många mysiga vägar där och Baltazar kan springa lös utan problem. Jag hade tänkt att stigen runt vid grillplatsen vore mysig att gå så efter några kilometer i husområden kom vi till stigen och märkte att det var blankis under snön. Jag hade tennisskor och E hade vinterkängor. Vi klarade oss länge, jag var smart och gick lite på kanten i snön. Plötsligt hör jag SWRONG ja men ni vet hur det låter när någons fötter bara åker undan och de druttar på ända?! Jag vänder mig om och där ligger E och är lite tjurig. Hahahaha jag skrattade så jag fick ont i magen, jag kunde helt ärligt inte tänka på någonting annat, jag kunde inte ens prata om något annat. Så jag gick och småfnittrade lite mest hela tiden men svarade på tilltal :P. Så plötsligt händer det, det som inte får hända, E druttar på ändan IGEN och slog nu både baken, ryggen och ena handen. Jag var så kissnödig redan innan detta att jag nu typ DOG. Jag stod länge och koncentrerade mig på att inte kissa på mig. Sen fick jag skutta ut i skogen och kissa. Hur sjukt roligt/hemskt är inte detta?! Jag har filmat mig nu när jag skrivit detta inlägg.. herregud vad jag är skadeglad. Det finns nog ingen värre.
 
 
Alltså det här var den absolut roligaste promenaden på länge. Herregud vad jag har skrattat ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0