En sväng

Red en sväng med Winston när Lina tömkörde Dansa. Vi skrittade nästa bara. Gick en sväng borta vid kyrkan. Winston var piggelin och lyssnade grymt bra. Jag red med barbackagjorden och det är ju så himla mycket enklare att känna av hästen då tycker jag. Winston var lite rädd för Linas långpisk när den slog i luften eller marken så han skuttade nått steg några gånger. Det gick bra. Lina påminde mig om att för bara en vecka sedan så ville jag knappt hoppa upp på hästkraken. Det går upp det går ner och någonstans där i mellan ska vi hitta en balans.
 
Om hästarna är hemmavid imorgon då jag ska dit så kanske jag rider en sväng och galopperar lite. Så klurigt med att han blir svettig och så dock. Vill inte att han ska vara yber pigg på onsdag då vi ska rida med Lina och Dansa igen.

Kommentarer
Postat av: lina

Kul vare! :D

Svar: Jupps :)
Hanna

2014-01-13 @ 23:05:42
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0