God morgon

Ny vecka med allt vad det innebär. Det innebär bland annat att gymmet är öppet så strax blir det en vända dit. Johanna är snäll och går prommis med Baltazar under tiden. Ska åka och kika på ett åkdon till tolkningen senare idag också.. Woohoo nu äre vinter! Jag kommer vara glad i ca en till två veckor sen kan det gärna få bli vår. Nu har Baltazar ätit upp så nu ska jag skynda mig iväg. 
Jag ha ont i axlarna idag, beror det på min starke häst eller på grund av att jag stått på händer och dansat hulahula tro?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Smalis!

Svar: Snart så :D
Hanna

2014-01-13 @ 12:08:07
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Kina

Håller med Lina.....SMALIS! Grattis Hanna!
//Kina

2014-01-13 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0