Hello!

Ikväll var vi på bandy och det var riktigt skönt. Bara göra någonting helt annat en kväll. Jag dras lätt med i sport nu för tiden och det är befriande att bara stå och hoppas på nästa mål och att rätt lag vinner! Men sen har jag ingen koll på hur det går när jag inte är där. Just bandy är en grej som jag var på när jag var yngre och stod i klacken och skrek så jag kan alla ramsor, känns ganska sjukt men roligt.
 
Känner mig på riktigt bra humör. Johanna var här i går kväll och gav mig massa energi och bra tankar. Imorgon ska nog julen städas bort och nya fina gardiner sättas upp. Att göra om lite hemma är alltid trevligt och tid har jag ju. Jag ska rida en sväng också hade jag tänkt och jag hoppas att Winston kommer att tycka att det är lite roligt att komma ut en sväng. Liiina kommer hem!!
 
By the way Bollnäs vann!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0