Hemmakväll

Idag har det vart en riktig stalldag. Åkte till stallet vid åtta för att leta en sko som Winson tappat i hagen. Baltazar och jag gick fram och tillbaka i hagen i regnet och geggan och lyckades faktiskt hitta skon. 
 
Vid halv tio åkte jag mot gymmet för att köra crosspasset. Dörren är dock låst så jag slapp. Min utmaning lyder "33 minuter cross alla dagar gymmet är öppet". Kändes galet skönt för jag var trött. Åkte till Sofia och mös bebis istället. Vid 13 åkte jag tillbaka till stallet med en kebabsallad i sällskap. Efter 14 kom hovslagaren och skoningen gick bra. Han gillar verkligen Winston och det är ju bra. Under tiden packade jag hö, fyllde vatten, hjälpte Annika att laga dörren till krypinet som de hade pajjat igår, fixade maten och drog i och ur broddar.
 
Nu sitter jag hemma i soffan och tänker ha en kväll alldeles för mig själv. Trökigt för jag skulle kunna tänka mig att gå ut ikväll. Men Förhäxad vann även ikväll.

Kommentarer
Postat av: lina

Du låter inte som en glad människa.

Svar: Okej.
Hanna

2014-01-04 @ 20:13:29
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0