Hur många Lingon finns det i världen?

Vincent var här tidigare och knäppte på tvn. Jag har aldrig tvn på annars, kollar endast på boxar. Men nu blev jag fast. Det här kan vara den filmen som har bäst budskap ever. Jag ligger nu här i soffan med tårar i ögonen och är lycklig i själen. Tycker att alla borde se den faktiskt. Jag har sett den fem gånger tror jag.
 
Mormor och morfar har ni sett den? Annars borde ni göra det!
 
 
Var ut en snabbis med Baltazar i pausen så nu kan jag gå och lägga mig direkt. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbar film!

Svar: Verkligen :)
Hanna

2014-01-13 @ 07:59:28
URL: http://lindabj.blogg.se
Postat av: Anna Andersson

Bra film sett den 2 ggr :) Vad har hänt på B nos, har han tappat pigment och blivit rosa? Brukar han bli så på vintern?

Svar: Ja han har tappat pigment.. Nje jag tror inte han brukar bli mer eller mindre just på vintern utan han ser ut så bara :)
Hanna

2014-01-13 @ 08:30:38
Postat av: Anonym

Ja mormor och morfar har sett den!

2014-01-13 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0