Januari - Do it!

Jag har vissa mål jag ska uppnå varje månad av 2014. Detta för att jag ska uppnå mitt stora mål - Att bli klar med min kroppsförändring. Det kommer att vara lite olika taktiker och sätt men alla kommer alltså att vara för att nå mitt större mål. Jag kommer att släppa lite på viktfokuseringen och satsa mer på att stärka min kropp och få den att må det bästa jag kan.
 
Januaris Do it:
Gå 33 minuter på crosstrainern 6 dagar per vecka! Det är 27 tillfällen och tillsammans 891 minuter. Syftet är att kickstarta med konditionsträning för att underlätta joggningen senare under våren.
 
Stora målet som ska vara uppfyllt nästa årskifte innefattar några punkter:
* Väga 88 kilo (högst).
* Mäta 88 cm runt magen (högst).
* Kunna hoppa ett hinder med en häst. (Detta innebär att jag måste ha mycket bättre kontroll på min kropp)
* Springa 5 kilometer sammanhängande. (Helst på 33 minuter)
* Stå 90 minuter på crosstrainern (Jag har aldrig förstått hur man kan lyckas med det så detta år ska det bli gjort).
* Hoppa upp på hästen smidigt utan stubbe, pall eller länga stigbygeln.
* Känna mig stabil i kropp och sinne!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga nyårslöften!

2014-01-02 @ 16:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0