Lina är hemma

Känns otroligt välbehövligt och roligt! Hela tiden hon har vart borta har jag haft sällskap av en liten råtta i stallet. Som visat sig väldigt mycket motför vad de brukar göra. Idag hittade jag den död i Winstons box. Tog tillfället i akt och busa lite med Lina och la musen på Dansas "hylla" där hon brukar stå och hänga med huvudet. Lina kom och vi tjottrade på bra länge och jag glömmer råttan. Men helt plötsligt skriker hon rakt ut och det var ju himla skoj :P. Jag fick dock plocka bort den igen och begrava den i hästskiten. Hon läre ju faktist få nått straff för att vara borta så himla länge.
 
Efter rituren på Winston fick Dansa ut på en liten tömkörningstur. Jag ville inte ha med dom på ridturen för jag ville att Winston skulle gå själv och jag ville inte att om nu Dansa skulle bråka så var idag fel dag för jag var redan så nervös. När vi kom ut hade det börjat regna mer men Dansa skötte sig exemplariskt som vanligt kan man faktiskt säga nu. Himla fin är hon vår lilltjej!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Ha ha vilket hemskt möte med musen ;)Du o winston har nog bara liten test period, brukar väl bli så när man lärt känna varandra en del. Nyfiken på hur du trivs i nya lgh, och hoppas på några inrednings foton där ifrån. Ha en fin vecka!

Svar: Jag är inte mycket för testperioder. En dag kunde han få ha men nu är det nog ;). Jag trivs så himla bra i min nya lägenhet. Ska fixa några foton snart, lovar!
Hanna

2014-01-07 @ 13:14:44
Postat av: Lina

Var du tvungen att ta fettobilden :P

Svar: Japp ;)
Hanna

2014-01-07 @ 13:43:47
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0