Massören

Winston fick besök av massören igår då jag var på jobbet. Passande nog var Lina hemma och kunde åka dit och fixa in hästarna. Winston hade kommit tokgalopperande hem till henne när hon ropat.
 
Massören sa att det inte alls var konstigt att han har haft problem med höger galopp. Winston var tydligen lägre på höger fram och sen var det en liten låsning vänster bak. Vänster bak pratade han om förra gången också, det var då korsleden har jag för mig. Nu är allt tillknakat så nu hoppas vi han får ha en härlig kropp igen. Massören hade sagt att kroppen såg fin ut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Han är kiropraktor det är bara vi som kallar honom för massören :P

2014-01-30 @ 13:08:07
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Katarina

Haha, min häst har också problem med vänster bak. Kanske är trendigt bland hästarna just nu? (;

Svar: Jaha vad tråkigt :(. Min hade bara en liten låsning denna gång och den ordnade massören till :). Skönt! Brukar du kolla dina hästar hos massör/kiropraktor?
Hanna

2014-01-31 @ 19:36:20
URL: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0