Sista passet för veckan DONE

Så skönt att det är gjort!! Det gick inte så värst bra idag eller ja mina krav ökar ju vartefter och jag tror inte riktigt det är så klokt. Så jag ska tänka "Jag uppfyllde grundmålen"! De första tio minutrarna idag var pest och pina, benen är riktigt stumma. sen gick det bra i drygt tio minuter sen var jag slut så det blev en kamp mot slidesen på slutet. Men nu är dom gjorda och om två veckor kommer jag inte ens att komma ihåg om jag gjorde 1650 eller 1688 slides. 1650 är målet men man vill ju alltid klå målet med marginal heller hur :P?
 
Tog mitt favoritlinne idag för att peppa mig lite. Det gick ju sådär med träningen men humöret blir i alla fall på topp. Har lyckats få igång båda mina kameror igen efter flytten så här kommer outfit bilder ala Hanna..

Innan träning

Efter träning

Kommentarer
Postat av: marie

Snyggo!!

2014-01-15 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0