Söndag

Sofia hängde med till stallet imorse och hjälpte till med mina sysslor. Himla roligt att ha någon att prata med och som bara finns där. Känns som att Lina har varit borta väldigt länge så det ska bli roligt att hon kommer tillbaka i veckan! Det var en råtta i stallet idag, Baltazar hittade den i vår morotshink. Han stod där så himla länge att jag lära kolla efter vad det var han ville ha och då såg jag en liten råtta i morotshinken. Ohuu jag visste att den skulle hoppa upp och springa iväg men ändå skrek jag rakt ut när den kom farande. De är så himla snabba och läskiga. När Annika kom tyckte hon att jag skulle ha haft ihjäl den haha.. som att jag någonsin skulle våga slå den. Den snor havre och morötter av oss hela tiden och lägger bakom ryktlådan.
 
Våra "små" hjärtan har nu blitt vänner och kliar varandra och står nästan alltid bredvid varandra i hagen. Det känns skönt att de hittat sin plats i gruppen. Nu hänger Noa och Lukas ihop och så Dansa och Winston då. Eller ofta står de allihopa tillsammans men annars går de gärna två och två.

Nu blir det något avsnitt Förhäxad innan jag ska på bandy med E. Tydligen är Bollnäs skitdåliga i år så de lär förlora som det låter. Men vi får sjunga och peppa på läktaren så kanske de vinner. Det finns ju alltid en chans :)?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0