Workout

Körde med musik i öronen idag och det gick mycket bättre. Mina ben är ganska stumma nu vilket innebär att crosstrainer 33 minuter om dagen har effekt. Igår när jag red i skogen upp och ner så fick högerlår kramp i en nerförslutning, det var inte riktigt lika kul men tänk vilka lårmuckler jag kommer att besitta sista januari!
 
Det känns skönt att gymmet är stängt även på lördag för det innebär att det bara är ett pass kvar denna vecka. Ikväll ska Lina och jag ut och rida tillsammans igen och jag hoppas benen är fit for fight för det. I helgen blir det också hästliv så det blir min träning då.
 
Jag behöver äta mer nu när jag tränar så idag blev det två avokado, en mugg med 1 dl mandel, 0,5 dl cocosflarn, 1 dl yoghurt och 1 msk kanel efter träningen.
 
Har kommit på att när jag har i "uppdrag" att skriva ner allting med kost och träning så håller jag mig nog mer fokuserad. Så nu kommer jag att peppra bloggen med allting. Det är så himla roligt när jag får höra hur det går för er och hur ni gör också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0