En helg i Vinströmmarna - BILDBOMB

Jag tog mig själv en telefonfri helg och var nästintill helt isolerad med min fina familj. Jag blev lite stressad ibland då jag inte kollat på telefonen på några timmar. Hade ju ingen mottagning så jag kunde ju inte ens använda den om jag ville. Det jag gjorde var att knäppa lite kort. Har dock inga kort på när vi åkte i forsen eller då vi var ute och fiskade eller var nere vid vattnet. Vi umgicks alla minuter av dygnen och hade det bara helt sjukt härligt. Jag älskar Vinströmmarna!

         
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Ser mysigt ut :)

Svar: Sjukt mysigt :)
Hanna

2014-07-16 @ 23:25:43
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0