Full i tankar

Det kryllar av tankar, ideér, grubblingar och värk i mitt huvud idag. Har vart en krävade dag i min kropp men jag kan liksom inte sätta fingret på vad det är som känns konstigt. Har haft ont i huvudet och det stör ju mig sjukt mycket, mitt humör blir som en vulkan och jag kan få utbrott precis när som helst. Jag hatar verkligen att ha ont i huvudet. Sen kom åskan och då försvann den som tur var så nu ikväll har jag haft det kalas bra.
 
Började dagen med att städa här hemma i mitt kaos. Är sjukt trött på mig själv, att jag inte kan ha ordning och reda här hemma. Det är kläder och saker överallt och det är hemskt. Hur jävla svårt kan det vara att lägga sakerna där de bör ligga?! Jag fattar det inte.
 
Träffade Mina tidigare idag, hon är hemma i några veckor och det är skojigt. Vi åkte och kollade på soffa och så köpte jag och Lina en stor kista till stallet som vi ska ha massa grejer i på Erikshjälpen. Efter det åkte Lina och jag till Växbo för att dumpa Baltazar och byta till min bil som min snälla pappa återigen har lagat!! Vad skulle jag göra utan honom?! Lina och jag gjorde även kistan råttinbrottssäker med hjälp av trälim, planka och spik. Nu står kistan i baksätet på min bil i väntan på leverans till stallet.
 
Sen så skyndade vi oss hem och bytte om till stalloutfit. Väl i stallet fyllde vi boxarna med spån igen eftersom städningen och målningen av stallet blev klart igår! Det är sååå fint i vårt stall nu! Man vill liksom inte smutsa ner någonting utan bara låta det vara rent och skinande haha.. Sen så skoddes Dansa och det tar en stund. Hon är ju så fin våran bebis. Det är dock lite jobbigt att se henne på lugnande. Lina gör ett strongt jobb som står där vid hennes huvud hela tiden. Jag bytte av en kort stund så jag fick pussa lite på henne.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0