God morgon

Tänk att jag är vaken och pigg nu den här tiden. Alltid när jag vaknar 6 någonting så tycker jag att det känns så tidigt men det är ju redan dag ute egentligen. Jag har kollat igenom hela internet världen från telefonen och fångades för en stund sedan av väderappen som sa att det var 12 grader ute. Min första tanke, det kan inte stämma, min andra tanke, undra om jag ska skynda mig iväg till stallet och rida (i kylan;-)). Det är väldigt jobbigt och svettigt med och för hästarna när det är så varmt hela tiden. Appen hade såklart fel mätaren i köket visar 19 grader så det blir nog värmeslag även idag.


Hunden som vill ligga där jag vill ligga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0