God morgon

Jag var ut igår, nästan i alla fall. Vi hade förfest hemma hos mig med Mina, Lina, Katja och Johan och Lars. Det är så roligt och mysigt tycker jag. Lina och jag sjöng singstar och det är så kul. Vi tolv åkte vi ner till Långnäs men insåg att vi inte ville betala 160 kronor för att gå in i drygt en timme så då gick vi till stan igen och på "Night Life"?! Heter det så? Jag kände bara för att gå hem trots att det var en och annan bra låt ibland. Så sen gick jag hem och satt utanför min port och väntade på att dom skulle komma hem med nycklarna, så korkat att inte ta varsin nyckel. Men jag satt där frusen och trött och insåg ändå vilka himla fina vänner jag har och hur mycket jag gillar mitt liv! Att gå ut ibland är skoj Men jag har faktiskt minst lika roligt med Lina i våran hästvardag och med min familj då vi träffas och med mina andra vänner.
 
Det är verkligen en Good morgon idag för idag ska vi hämta hem hästarna till stallet!! Är lite nervös för att Winstons hov ska gå sönder men han måste ju hem förr eller senare. Det är verkligen så tråkigt att vi inte har haft möjlighet att utforska vägarna vid sommarhagen. De kanske ska dit igen och då får vi la rida jättemycket då. Jag blir alldeles varm i hjärtat (med en touch av gigantisk oro) när jag ser våra hästar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0