Ingenting stressar mig just nu

Ni vet när man sitter där i bilen och bara älskart och så kommer det en stor fet seg framför en.. jag brukar bli galen. Idag kände jag bara fine jag har faktiskt ingenting att stressa upp mig för. Sen hände det en gång till och denna gång var det en traktor med två stora hövagnar efter. Farten?! 5-10 kilometer i timmen. Arg? Irriterad? Galen? Näe faktiskt inte.
 
Eller ja bilen som nästan inte startar stressade mig lite kan jag erkänna. Men nu är den fixad!! Snodde ett batteri från en annan bil och så fick den sig en ny mutter i någon hjulrelaterad pinne. Så nu är den lika fin som förra året typ.
 
Idag har jag sprayat en säng vit, det gick inte så himla bra när det blåste men den blev finare än innan. Rensat bland grejer i Växbo och hittade en kjol som mamma fick sy ett kuddöverdrag av. Tagit hem min kista. Borstat Baltazar. Solat i ca 30 minuter på en strand innan jag åkte till stallet. Hästarna skriver jag om i ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0