Min bästis är hemma igen

 
Jag slutade jobba nio imorse och gick direkt hem och städade en gång till i köket innan jag tog en uppfriskande dusch. Sen åkte jag på stan och shoppade lite med Lina. Hittade en sjukt fin klänning som jag ska ha på pappas födelsedagsmiddag. Hittade även ett par träningsbrallor jag ha velat haft men som varit för dyra tidigare för halva priset så då slog jag till. Så eftersom de var så billiga så unnade jag mig en ny härlig träningströja också.
 
Nu ska vi åka stallet och jag ska försöka rida en lite mer krävande ridtur. Känns som att Winston har bullat upp med massa extra energi och det är därför han är så tittig och lättskrämd. Gräs är tydligen väldigt energigivande och de har gått och betat av en åker nu i två dagar så vi får se hur det går haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0