Övar..

Jag köpte två par byxor häromdagen och idag har jag övnings gått lite i dom. Det är ju så himla varmt så jag kan inte direkt använda dom ute ännu. Någon kväll ska jag nog ta och göra det. Men jag är ovan byxor, har ju ägt typ 3 par i hela mitt liv, aldrig ett par jeans. Alla byxor är för korta för mig och det är ju svintråkigt. Nu har jag dock hittat dessa två byxor(likadana med ett par blåa och ett par svarta) som sitter tajt överallt. Mitt största problem i vanliga fall är att de är tajta i benen och inte sitter alls i midjan.
 
Detta är dock långa jeans men som jag vikt upp så att de blir som korta byxor. Jag känner mig tjock i byxor. Känns som att allting hänger över överallt. Men på något sätt känner jag mig glad, nöjd, stolt och att jag har uppnått ett av mina mål också! Att kunna ha byxor! Kanske att jag kan bli en byxtjej i framtiden :P!
De marinblåa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt Hanna välkommen i byxligan!!!

2014-07-30 @ 23:15:50
Postat av: sanna

snygga:)

2014-08-04 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0