Prommis med en granne

 
Oj jag glömde det absolut bästa på hela dagen.. min ridtur med Winston! Vid verkstaden mötte jag en av alla de fina grannarna vi har vid vårt stall och sen tog vi sällskap. Hon med sin hund och jag på världens finaste och underbaraste häst(som ibland retar upp varje cell i min kropp). Det blev därmed mycket skritt men vid bron tog jag tag i vår ridtur och taggade igång med lite galopp som satt som ett smäck på någon meter!! Duktiga häst! Jag känner att han börjar springa ifrån mig nu, han blir liksom duktigare än mig och det går ju inte. Jag saktade av och travade på en bit innan jag vände och sen tog vi en tokgalopp! Winston blev så lycklig och jag likaså! Ridturen körde vi med lite längre tyglar och nedsaktningar med nästan enbart rösten, så coolt!!
 
Vid järnvägen kom vi ifatt de vi gick med så då skrittade vi med dom hem igen. Galet nöjd med de senaste ridturerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0