44a

Jag var på Lild häromdagen och impulsshoppade en jumpsuit. Jag tjejen som inte gärna vill visa sina lår eller som gärna har dom ihopklämda i ett par leggings eller träningbyxor för att de inte ska studs runt och göra ont. Ja den tjejen köpte en jumpsuit med ultrakorta shortsben. Jag chansade på storlek också, Tänkte att det vore ju bra att ha en större storlek så att den inte är tajt men 44 var den största så jag tog den. OCH den passar, jag älskar den in fact!
Super seriösa super skarpa bilder.

Jag vet att ni gillar kroppsbilder och framstegsbilder i min viktminskning. Jag är dock rätt trött på min kroppsfixering så jag har haft en paus som ni märkt. Men nu känner jag mig lite på G igen. Har ni frågor? Vad saknar ni i bloggen?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äntligen bara ben!! Snyggt!! Tror aldrig jag sett dig i något som liknar shorts :)

2014-06-17 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0