Åhh det är en bra vecka

Glömt att det är måndag idag, kanske för att min jobbvecka börjar imorgon?! Hur som så ska jag nu snabba på och duscha, droppa kattögonen och sen njuta av ett avsnitt Unforgettable. Trivs ju så himla bra här hemma nu. Det är relativt nystädat och sängen är sprillansren och alla djuren ger mig ett sånt lugn. Lina knäppte så himla fina kort idag och jag glömde sno dom.
 
Min mage mår lite bättre. Den är inte alls lika uppspänd och det känns som att min energi är på G att återhämta sig. Mitt knä är dock totalt fucked up just nu och det bådar inte gott inför all ridning denna vecka. Även jobbet kommer att kräva lite av mina ben. Jag misslyckades ju med gåutmaningen förra veckan. Gick 6 km, sen gick jag 7 km med hästen men för sakta för att det ska få räknas och sen gick jag ingenting mer för mitt knä gjorde ont. Denna vecka hoppas jag att det ska funka att gå åtminstonde hälften om inte allt går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0