Bra måndag och resten av veckan..

Är i en himla bra fas med mycket i mitt liv nu och det är helt sjukt härligt. Jag har kämpat rätt mycket med en del en tid nu och äntligen har det släppt lite. Fått jobbet, går toppen med hästen, många jag känner mår bra och jag känner mig uppskattad av många. Just denna vecka är det extra bra då jag jobbar lite vilket är skoj, får rida med Lina tre gånger, kattungarna blir bara keligare och keligare, jag får rida nya hästen igen, ska till Strömsholm på lördag!!, lägenheten är nystädad, Baltazar är på toppen humör mest hela tiden och ikväll är jag bortbjuden på middag!
 
Idag red jag till badplatsen med Veronica, så ybermysigt så jag nästan får nypa mig i armen för att kolla så att jag inte drömmer. Winston var helt underbar, red på hackamore en längre runda och i alla gångarter för första gången.












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0