Filmer

Jag förstår inte alls det här med tvavgift, jag hatar den rent ut sagt. Jag kollar väldigt väldigt sällan på tv. Så gott som aldrig på reklamfriakanaler och det är väl dom som får tvavgiftspengarna? Jag vill bara säga upp den varje gång fakturan kommer haha. Men nu har jag betalat och därför fått mig själv att kolla på lite filmer på min radiomottagare med tvkort i. Tre filmer har jag hunnit med och det är ju ändå rätt skönt med fimler att de tar slut, motför mina serier som aldrig tar slut haha.. 
 
Filmerna jag sett är:
The call
Riktigt bra och spännande film!
 
Empire State
Inte alls så bra som jag trodde men funkade perfekt att slötitta lite på. Den känns lite osanolik och det är en ganska dålig story.
 
Fire with Fire
Bra film men hjärtat säger ändå att det inte är okej att bli kriminell och mörda människor även om de kriminella är kriminell så att säga och man gör det för kärlekens skull. Himla snygg människa i huvudrollen såklart. 
 
Har ni sett någon av dessa? Har ni tips på några andra bra fimler?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0