Mår lite halvdant

Winston och jag hängde med Lina och Dansa ut på E idag. Jag har haft ont i magen idag också så om jag inte hade bokat ridtur med Lina så hade jag nog stannat i soffan hela dagen. Men jag tvingade mig till stallet och det var en riktigt rolig ridtur. Jag var lite avslagen men jag tror bara det är positivt för Winston haha.. Orkade inte hoppa av eller stressa upp mig överhuvudtaget. Winston var tittig och svajade lite nu och då. En gång skuttade han rejält i sidled i galoppen och jag känner att jag sitter ganska bra nu.
 
Annars har jag mest baddat kattungens ögoninflammation och åmat runt i soffan och badat. Så jävla opassande att börja strula med magen nu. Imorgon måste jag vara bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0