Lördag?

Idag har jag hängt i stallen hela dagen. Lina skulle rida Dansa i Storstallet så vi åkte iväg vid 11. Dansa var dock inte med på noterna när vi skulle lasta så hon stegrade så högt att hon slog över. Jag blev i chock, tårarna började rinna och hela jag skakade. Men vi fick in henne och hon är hel och mår bra vilket är huvudsaken. Det var dock helt sjukt att stå där och se hela hon falla rakt bakåt. Jag ryser nu när jag skriver om det jag tårarna kom tillbaka när jag pratade med Linas mamma om det tidigare. Nä fy tusan nu får hon fan växa på sig och sluta med alla farligheter. Min stjärna fick vila idag. Jag och hundarna följde med Lina när hon red Bronzac till skogen.
Nu håller jag på att laga all mat till söndagsuppdraget, är borta imorgon. Det känns inte som lördag idag alls. Har ingen lördagsfeeling. Känner mig trött och det är bara för att jag har mat i ugnen som jag måste vänta på. Tänker därför knäppa på något avsnitt Criminal Minds och kanske blogga lite inför imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0