Redan I sängen

Att gå upp tidigt är inte min grej. Speciellt inte när jag inte gjort det på ett tag. Var så trött imorse. Imorgon ska jag vara piggare!!

Har funderat på det här med 30års fest. Kanske vore skoj ändå.. kan inte riktigt bestämma mig. Älskar att samla alla jag gillar, laga mat och fixa allting! Men jag vet inte det tar ju lite tid..

Mötet med polisen gick bra. Hon var människa och hade känslor. Synd och kanske lite tur att lagarna inte har det. Jag vill bara göra så mycket och är så jävla trött på allt trams folk håller på med. På onsdag har vi möte igen, då hemma hos mig så det känns skönt och mindre stressigt. Många möten nu ett tag men jag hoppas det leder till nått väldigt bra framöver!


En bil för över TVÅ MILJONER vem fan köper det?! krocka höll den på att göra också för att den körde förbi på insidan alltså i höger fil på E4an. Pucko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0