Godmorgon

Jag kommer lägga upp de recept jag gör framöver så att ni vet. Det är recept ni frågar mest om i kommentarerna. Det är himla skoj att jag har en hel receptbank på min blogg och som ni dessutom verkar uppskatta. Alla mina recept som jag har delat med mig av kan ni ju hitta här! 
 
Idag ska jag iväg och fixa mina naglar hos Madde. Sen blir det stallet och kvällen blir nog en geocaching runda på cykel. Det är så lämpligt nu när jag har vagnen till Baltazar. Vi var ute och letade en gömma igår vid Storstallet också men vi råkade komma lite fel och vi ville inte simma så vi tar den en annan gång helt enkelt. Men det var väldigt fint dit vi ändå kom.
Jag är rädd för fästingar och ormar så Baltazar fick ligga på bordet och vänta medans vi letade runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0