J har nu gått ner 18.4 kilo på 10 veckor

Det enda han äter är mina matlådor, köpesallader, grillat och lite tillbehör som jag skickar med som ägg, parmaskinkor, ost och ölkorvar. Fatta så duktig han är! Jag är otroligt glad för hans skull och väldigt stolt för att han gör det han gör.
 
Men hur fan kommer det sig att jag vecka efter vecka lagar matlådor, i mängder, till honom MEN inte till mig? Nu ska jag börja. En hylla i frysen ska vara fullsmockad med matlådor så att jag äter riktigt och bra. Åkte och handlade nu när jag kom hem och tänkte att jag ska få slappa ikväll och laga maten imorgon. Ska även göra två plåtar ostbröd så att jag har massor i frysen. Jag har köttfärs, creme fraiche, grädde, mer ägg, ostar, frysta grönsaker, smör och lite annat smått och gott hemma också som jag kan använda i matlådorna. Gick igenom hela kryddhyllan på Willys och köpte alla som inte hade socker och koriander i sig, socker fattar ni varför och koriander är äckligt.


Detta innebär också att jag inte ska handla något mer alls förrän jag får nästa "lön". Eller jag ska få handla 8 laxfileér för det glömde jag idag.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt Hanna! Nu blir jag mer peppad också, måste skärpa mig :)

2014-05-11 @ 21:43:14
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0