Jag gråååter

Nu är alla Criminal Minds avsnitt genomtittade. Det gick precis enligt planen att bli klar en månad innan jag börjar jobba på boendet. Är lite lättskrämd där på natten så då kan jag inte kolla på program med mördare haha.. Frågan är vad jag ska göra på mina sena kvällar och tidiga mornar nu. Det finns en säsong 9 men den är inte släppt här i Sverige ännu. Så jag har något att se fram emot i framtiden åtminstonde.
Balooa har kutat omkring här i lägenheten ikväll och verkligen bott in sig. Hon vill inte gärna komma till mig men det är kanske inte så konstigt då Katten ligger ovanpå mig och Baltazar nedanför. Känns himla fint att hon blir tuffare och vill titta sig runt lite. Hon är dock överallt, uppe på bänkar, bord och fönsterbrädor. Jag är ju van min katt som är lika lydig som en hund och hon hoppar verkligen inte upp på hårda saker.
 
Nu ska jag ut med Ballen en sväng innan sängen kallar. Imorgon blir det intervju klockan 10 och sen har jag en hel dag till förfogande innan jag ska till stallet med E klockan 16. Om jag hinner blir det kanske lite fotboll i Söderhamn på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0