Mammas dag



Jag har inte ens pratat med min mamma idag men jag tror hon vet om att hon är världens bästa.

Jag gick förbi kyrkogården nu ikväll och det brann ovanligt många ljus på gravarna. Många har inte sin mamma i livet längre. Blev så ledsen av den tanken men kom på att många kan ju ha levt ett långt och bra liv innan de dog. Jag ska ta tillvara på all tid jag har med mina nära och kära. Bra att påminnas ibland.

En kattunge dog ikväll. Jag grät en skvätt och kattmamman saknar nu sin döda bebis. En riktigt jävla dålig morsdag för henne. Hon har fem små knoddar kvar så hon kanske kommer över pluttisen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramar till dig fina dotter!

2014-05-26 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0